Va?

Shit vad jag är trött. Ändå råkade jag visst sova i runt en halvtimma när jag la mig i sängen för att läsa. Idag ska jag lägga mig jäkligt tidigt. Typ kanske nu med en gång? haha njae. Först blir det te och en macka.. Sen fixa och sen sova. Så det lär dröja minst en timma iaf haha.

Men ja, detta får faktiskt räcka för idag. Min blire aerobic efter jobbet, fett gött.
Puss

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

OKEJ! Nu är jag här igen, mohaha :D Efter teet och mackan känner jag mig åtminstone levande. Men, ska ändå kila för idag. Blir läsa lite och sen sova.

Hoppas alla har haft en bra dag! Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: jaha, den har jag inte provat men dock sett i affären haha.. men då ska jag kanske våga mig på att prova den :)



haha visst är det gott med te på kvällen? :D

2010-02-27 @ 09:23:38
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0