De senaste dagarna...

Tjaa! Som ni kanske har lagt märke till har det inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden... Haha så blire ibland. Men anledningen till det är att jag inte varit hemma. I torsdags åkte jag till Micks i Stockholm och där var vi till igår förmiddag. Då åkte vi till Sala för att kolla på Ola!

Har haft det riktigt bra. I Stockholm blev det träffa Fean, shopping på staaan och Let´s dance genrep. Är supernöjd med shoppingen! Det blev två tröjor från Gina Tricot, en bh från Kappahl och ett par skor från Skopunkten. Underbart. Älskar att shoppa :D Och det var faktiskt välbehövligt ;)

När det blev lördag så drog vi som sagt till Sala. Hade bokat ett dubbelrum till mig och Micks. Jag säger bara åååh vilka underbara sängar! Ville seriöst ta med den hem haha. Det var såna där höj- och sänkbara så jaaa fett gött. Chillade och roade oss tills det blev dags för paaaaarty och giget!

Härligt folk, braaaa Ola, supertrevlig Therese, glada Knasbollar (Pernie och Alex) och finaste Mikaela! Så kan man väl beskriva Sala tror jag haha. OCH! Cp-människorna som stod bakom mig under giget -.- Känns idag vart man hade kravallstaketet om man säger så...

Kommer ett inlägg med bilder senare! puss så läääänge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0