Karlstad

Okej, jag orkar faktiskt inte skriva om Stockholm och Karlstad. Men kom på en idé att fixa ett "bild-inlägg" om Karlstad iaf. Stockholm får ni bara drömma om haha ;D Jäkligt bra var det också iaf!



 










Några av kvällens bästa:
- Nicklas sjöng i en mick för första gången i sitt liv
- "Jessica... Dricker du ALKOHOL?!"
- Olas version av "Varning på stan" (= jag och yoyyo dog hahaha)
- "ÄNTLIGEN, jag trodde inte att jag skulle få något iår!"
- "VAAA kommer ni INTE???!"
"Therese, jag sitter i baksätet på vägen hem!"

Bääääääääääääääääääääääääääst ja!



glife.se/ola


Sånt där blir man faktiskt rikigt glad av. Då känner man verkligen att det är värt att lägga ner tid och pengar på att fixa grejer. Och fotoalbumet är ju faktiskt en tradition sen några år tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0