Mange Schmidt-album till salu!

Hej igen! Dagen har trots förmiddagens seghet gått till kväll haha. Hade faktiskt inga problem med att få tiden att gå idag. Lekte med datorn, städade undan lite på rummet och sånt där.

I eftermiddags bestämde jag mig även för att testa på att sälja på Tradera. La ut Mange Schmidts skiva ""Känslan kommer tillbaks". Fick den för snart två år sen, men har väl lyssnat på den en gång kanske haha. Tyvärr är inte Mange en av mina favoritartister ;D
Mitt utropspris var bara 1 kr, tänkte att jag hellre vill testa på att sälja än att tjäna pengar så här första gången. Nu har iaf någon människa bjudit 1 kr på skivan haha, så den kommer iaf bli såld. Håller tummarna för att iaf några mer budar på skivan, alltid kul med några extra pengar haha ;)

Om någon som läser min blogg är sugen på att få tag i Mange Schmidt skiva så är en länk till min aktion här:
http://www.tradera.com/Mange-Schmidt-Kanslan-kommer-tillbaks-Signerad--auktion_106120879






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0