Nu kör vi!

Nu är bloggen vaken igen! Har tänkt hur länge som helst att jag ska börja blogga igen, men det är väl som vanlig latheten som förstör. Men nu så!

Förresten. Måste tipsa om Tradera! Har blivit helt galen i den sidan haha. Antar att de flesta vet vad det är för en sida, men är det någon som har missat det, så är det en sida där man köper saker. Men innan man kan "köpa", så ska man ju faktiskt vinna en auktion av varan. Tycker det är hur kul och spännande som helst. Och vilka kap man gör!

Just nu har jag mest köpt tågbiljetter där, men även en klocka och ett par örhängen. Klockan blev min för 51 kr, plus frakt på 99 kr (från Kina). Och örhängerna blev mina för 5 kr, plus frakt på 12 kr. Gillllllar!

                 


                   

Nu har jag siktat in mig på några andra grejer jag vill ha, så vi får se om jag lyckas få tag i dom också haha.
Men seriöst, det är sjukt vad mycket snyggt det finns på Tradera. Och det finns ju typ vaaad som helst.
Och när det gäller örhängen och väskor (som jag kollar mest på), så finns det också huuuur mycket som helst. Snacka om att man kan göra riktigt bra fynd! Funderar själv på att testa på att sälja lite, kan bli kul :)

Är det någon som har testat att sälja via tradera?

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

Grymt Jessica! Jag följer dig...

2010-01-24 @ 19:40:54
URL: http://blogg.15minutes.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0