6 dagar kvar!

Tjaa! 6 dagar kvar till Sunny Beach, saaaatan vad jag längtar! Ska bli så grymt skööööönt :)

Nu börjar jag känna mig lite mindre stressad för resan. Tvätten är igång, har städat idag och imon ska jag växla pengarna. Sen ska det bara packas och de mesta packar jag ner på fredag kväll. Så nu är läget under kontroll!

Och nu tickar klockan, ska iväg och träna med en Johan kl 19. Dags att börja byta om och grejja.
Vi hörs nog inte imon, för imon drar jag till Lysekil med fina flickor och kolla på Ola :)

Vi hörs! Puss




Förresten! Ni skulle sett mig förut, var ju duktig och städa, och så panga jag in pannan i den vassa kanten i hyllan! Tur att det bara blev ett litet litet jack och kom typ 2 droppar blod... Kunde ju blitt ett stort jack, eller stor blåtira eller nåt. Nu ser de bara lite rött ut haha TUR I OTUREN MED ANDRA ORD! :)))


Kommentarer
Postat av: yo

NAE kan inte vara fina flickor för jag är inte med LALALALALAAAAAAAAAAA

skulla bara uppdatera dig om det... heidooo

2010-07-28 @ 21:33:53
URL: http://tjenarekuungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0