@ Karlstad

Tjaaa trogna läsare! Nu sitter jag på hotellet i Karlstad. Senare ikväll är det dags för gig igen. Ska bli riktigt najs!
Hinner inte skriva så mycket, ska snart ner till centralen och möta Micks. Tänkte mest ge er ett par bilder från Lysekil, annars dröjer det lääääänge innan jag lägger in dom. Drar ju till Sunny Beach om 3 dagar, tjohoo!

Kort om Lysekil dååå:
Bil med mami, daddy och Camilla - Hämta upp Tesso - Mötte Rebecca i Lysekil - Gick in Havsbadet (klubben) - Chilla - Freaka loss - Spelning - "Vill du att jag ska tappa mina byxor?" - "Natalie är här ikväll" - Skönsång på SOS haha - "Tim, du har fått fans!" - Drog ut - - Träffa Ola - "Fett najs paraply" - Tjohej!












Grym kväll helt enkelt! :)


Nu tickar klockan, dags att möta Micks. Vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, vad menades med att Natalie är här ikväll?

Är det inte han hon sjunger om i vernda låt? Såg ni henne?

2010-08-02 @ 11:25:38
Postat av: Jessica

Sv: Hej! Jag vet inte, han bara sa från scenen att Natalie var där ikväll. Jag vet inte hur hon ser ut så har ingen aning om hon verkligen var där eller om Ola bara sa så för att han fick feeling eller nåt :O

2010-08-02 @ 22:32:45
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaha, nä man har aldrig hört riktigt vem hon är. I och för sig är jag inget olafan. Men visst har man listat ut att det är något speciellt med Natalie..

Kram

2010-08-04 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0