Öland och Kalmar

Tjaa! Är som vanlig fett seg med allt haha. Men denna veckan känner jag mig superstressad. Massa som ska fixas, växla pengar, tvätta, städa, packa osv... och jobbar hela veckan (utom torsdag) och sen är jag borta heeela helgen. Så jaa.

Öland (Borgholm) i korthet:
Bil med mami och daddy - Mötte Yoyyo - Hängde vid stranden - Träffa Ola - Chillade - Mötte Rebecca och hennes polare - Häng vid scenen - Spelning - Signering - Vandrarhemmet - Krogen - Anna kom in - 5 raggande killar - Spelnig - Träffa Ola - Godnaaaaaaaatt













Väääldigt bra dag! :)


Ny dag - moooot Kalmar!
Bilresen mot Kalmar var ju bland de roligaste haha. När vi skulle lämna Borgholm så stod Ola och co med bilen inne på en bensinmack redo att köra ut. Vi var redan ute på vägen, så jag bara tutade och vinkade och tänkte inte mer på dom. Sen gick de väl typ 1 min så var Olas bil bakom oss och var kvar där i 2,5 mil hahah. Skulle ju vart något pinsamt om jag skulle fått kärringstopp, men det gick braaa.

Framme i Kalmar checkade jag och mina päron in stan. Gillar Kalmar, tycker det är en mysig stad. Käkade och gick på marknad, lyckades tillochmed låta bli att handla nåt haha. Försöker spara mina pengar så mycket som möjligt nu innan jag och Micks drar iväg till Sunny Beach :)))

Efter att ha gått på stan nåra timmar checkade vi in på hotellet. Chillade en liten stund, bytte om och drog hem till Farfar och Gunbritt (hans sambo sen måååååååååååååååååååååånga år tillbaka). Längesen jag träffade dom så det var riktigt mysigt.


Blev bra dagar i Småland helt enkelt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0