Full rulle

Ahhhh vad mycket det är att göra den här veckan. Imon har jag en riktig fixar-dag efter jobbet.

Måste:

  • Hämta ut mitt pass
  • Hämta ut tågbiljetter
  • Köpa ett linne
  • Kolla efter klänningen som Yoyyo vill ha
  • Köpa bikini
  • Köpa flipp flopp


Och efter det hem och äta middag, sen kolla igenom vad som finns hemma och sen dra och handla mat med mamma haha. På fredag går mamma och pappa på semester så kommer vara själv hemma 1-2 veckor. Och då behöver ju kylen, frysen och skaffariet fyllas på he he he. Jag vill ju inte börja med att storhandla haha fett jobbigt ju 8)

Och så vill jag lägga in massa musik och sådär innan jag drar iväg på torsdag... Haha hur ska man hinna allt?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Ska upp om mindre än 8 timmar, shit ,får jag aldrig sova mina behövliga 8 timmar?

Puss!



                           Tick tack tick tack, fullt ös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0