Midsommardagen

Hej!
Undrar om jag var ensam om att inte vakna bakis idag... haha :) Nämen blev ändrade planer igår. Var på campingen hos mamma och pappa igår ju, och sen igårkväll blev jag hemma istället. Dock RIKTIGT skönt.
Var helt slut så kollade på film och satt vid datorn. La mig vid 00.30 typ och vaknade 12 idag. Behövligt ja :)

Idag har varit en slappedag, hittils. Men om drygt en timma ska jag möta Abba i stan och så drar vi till Slottskogen och grillar. Mys äre. Älskar verkligen sommaren :)



Idag blev planerna för veckan klara också. Härligt, gillar att åka på turné, även om det bara blir en miniturné haha :)




Hoppas alla har en bra kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0