YES YES YES!

Woooooh, idag är en bra dag! För några dagar sen skrev jag om jobbet, att jag hoppades på att jag skulle få förlängt vikariat tom juni. Och idag fick jag veta att jag får förlängt, tom v 27 (9 juli).
Sommarn är fixad shalala! :)))))

Och ja, nu ska jag verkligen försöka hålla i slantarna. Är ganska dålig (okej, väldigt dålig...) på det här med att spara. Är en riktig slösa, men ska ändra på det, till stor del iaf! :)

Så vad gör alla ikväll? Jag har lite slappekväll. Saknar att träna, jävla förkylning som förstör. Men börjar bli bättre, så kan hända att det blir träna på lördag och/eller söndag. Sen på måndag kväll ska jag, Elle och Linnea delta i Vårruset haha. Shit, vad tänkte vi på när vi anmälde oss? Haha. Men okej då, vi ska bara promenera och banan är 5,5 km så det funkar ju. Kommer ju få medalj när vi går i mål, det gör ju nästan att det är värt att gå haha. Och är vädret fint stannar vi väl och har picknick i Slottskogen efteråt.

Nu ska jag strax duscha! Ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0