Några timmar på stan

Hej!
Efter jag lagt ut länken om att Ola utmanar på Tracks (ni har väl röstat??), så åkte jag in till stan. Från början skulle jag träffa Virre, men det blev Virre och Johan. Väldigt trevligt!

Johan köpte en sing-star skiva och jag och Virre köpte filmer. Blev väldigt nöjd med mina filmval!
Material girls - Verkligen vara en rätt bra rulle med Hillery Duff
E.T - En Klassiker, alltså ett måste att ha
Sex and the City 2 - Behöver jag ens skriva en kommentar? ;)




Såhär snygg blev Johan efter att jag och Virre stylade honom inne
på Lagerhaus hahah PUDDING


Nu måste jag börja fixa mig för en kväll på stan. Ska åka om senast 25 min och jag har inte börjat fixa mig än. Känns bra, som vanligt haha. Kvällen tillbringar jag med min homie, Elaine, hennes polare, och ett gäng killar med b la Adam och kvällens födelsebarn Marcus. Hurra hurra!


          Marcus och Adam i torsdag när vi spelade biljard!

Men som sagt, nu är det bråttom. Vi hörs imon! Ha en trevlig kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja men klart att han fixar det :D



(eller vi hahhaa)

2010-11-14 @ 16:17:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0