12 timmar i Stockholm!

Hej! I lördags morse drog jag iväg till Stockholm. Hann vara där i knappt 12 timmar innan det var dags att åka hem igen haha. Så kan det vara ibland! :)

Gick lite på stan innan jag drog mot Saltsjöbaden, där Ola skulle ha signering klockan 14. Kom dit knappt 10 min innan det skulle börja, jävla SL!
 Eftersom jag aldrig varit i Saltsjöbaden innan frågade jag SL-personalen på tåget om jag skulle byta tåg eller inte. "Ja, du ska byta till tåget framför.". Kom dit och åkte en bit och sen hör man i högtalarna att nu var vi på slutstationen för detta tåget. Och hade vi kommit dit jag skulle? Nej haha. Aaaah smått panik frågade jag en annan SL-människa, som berättade att jag fick åka tillbaka, och sitta kvar på tåget och sen var jag rätt haha. Jobbigt läge!

Signering var bra iaf! Vi var några OF:are på plats. Ola bjöd på 4 låtar, Unstoppable, Feelgood, Overdrive och Natalie! Skön stämning!



Drog tillbaka till stan, käkade på min favoritställe på söder och tog mig till centralen. Där skulle jag egentligen ha bytt om och sminkat mig, men klockan rusade iväg så istället fick jag hämta kläder och smink och skynda mig till Slussen för att möta Malin och hennes polare. Tog bussen till Kvarnholmen Studio, där det var dags att vara publik i Dansfeber. Det var sån sjuuukt skön stämning i studion! Kändes lite som Körslaget igen... Programmet började med att Ola gjorde ett grymt bra uppträdande med hans nya singel, All over the world. Dansare och grejer, gillas mycket. Riktigt snygga kläder hade han också! (Tog inga bilder där inne tyvärr.)


                 Malins polare, Malin, Anna och jag!

Har inte kollat på Dansfeber innan, bara hört att det verkligen varit kasst. Men i lördags var det as bra, final ju, så bara de bästa kvar. De som dansade bjöd på många skratt haha. Vinsten tog Tobbe Trollkarl och Markoolio hem, som även blev mina favoriter under kvällen! Programmet var slut 22.00, och 22.05 satt jag i taxin som väntade på mig utanför studion. Kom till centralen, köpte en dricka och tog nattbussen hem till fina Göteborg!

Måste säga att nattbuss är underskattat. As skönt att åka buss på natten faktiskt. Sov nästan hela vägen, var kanske vaken sammanlagt 45 min av 6 timmar. Gött :)


Over and oooout! / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0