Halloween!

Tjaa! Blev kasst med uppdatering några dagar igen. Men har haft fullt upp... typ haha.

Orkar inte skriva så mycket om Halloween. Men det bestod av pizza, sminkning, tupering, spindlar, sprit och singstar! Färdiga och läskiga gick vi till spårvagnen. Mötte en man på vägen och han kollade ju en del på oss. Jag sa bara "Happy Halloween" och av det fick han utbrott. "FUCK U FUCK U FUCKING FREAK!!!!" Alltså jag trodde seriöst att han skulle hoppa på mig.

Kom in till stan, drog mot Trädgårn. Var väääärldens kö, trots att vi stod i VIP-kön. När vi äntligen kom in var det dags för Bohman att dra eftersom hennes bussar inte går speciellt ofta. Vi andra drack och dansade. Adam och Vladmir anslöt! En kille som jag dissade för några veckor sen såg ut ungefär såhär :| när han såg mig haha kul kul!

Det var en rätt okej kväll. Inte sådär superbra som jag hoppats på, men varje gång kan inte knäcka.

Bjuder på ett par bilder, resten är private ;)


                           Lösögonfransar + smink


                     + tuperat hår x 1000


                       
= en läskigare Jessica


                             En elak djävul!


                         Och en snäll djävul!


             Bland oss läskiga människor hade vi en Hawaii-brud!


Hoppas att alla hade en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0