Ny design!

För nu har jag äntligen en ny design, hurra! Tack min fina Serb <3

Dagen (och helgen) håller på att ta slut, så nu ska jag snart borsta tänderna och hoppa i säng. Imon är det jobb och sen träning. Skönt! Har inte tränat sen i torsdags, så det ska bli riktigt skönt faktiskt :)
Ska försöka träna 3-4 gånger i veckan, och köra på 3 jympapass och ett träningspass på gymmet med Johan.
Kommer aldrig iväg till gymmet själv asså, men med sällskap så!

Men sova var det! Förresten så har jag förmodligen en Sthlmshelg på ingång, guuud vad härligt det ska bli att komma upp till min favoritstad!

Puss och godnatt!



                Underbara Stockholm, du är saknad!



Kommentarer
Postat av: lovisa

Snygg design!

Vilken helg planerar du sthlm?! :D

2010-10-10 @ 23:37:31
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0