Söndagen i Halmstad

Mmm just de, det var ju söndag i helgen också. EMD i Halmstad minsann! :)

Bilade med mami, hade tänkt åka själv men orkade inte köra 3 timmar den här dagen också haha. Dessutom har mamma velat följa med på EMD länge, men inte fått av mig haha. Men nu så!

Kom dit drygt en timma innan killarna skulle vara på plats. Käkade tårta och väntade på att Lovisa skulle komma. Fick höra att grabbarna var sena, seeegt. I väntan pratade nån snubbe från scenen. Han berättade att några fans köat utanför bilaffären sen 03.30 på morgonen. Eh ah. Vad ska jag säga. Fine, jag har köat hela nätter inför Rockis två ggr och två Rix Fm (Båstad 2007 och Stockholm 2009) men det var galor och riktiga konserter. Inte nån fjuttig signering i en bilaffär. Men ah. Hm.

Killarna kom iaf och bjöd på ett par låtar. Danny gullade med barnen, söt. När vi kom upp på signeringen presenterade jag mamma för Danny. Mami fick en rejäl kram och ett "hon är underbar!" om mig haha. Kramades lite, och sen höll jag på att bli knuffad ner i trappan av dom som höll i signeringen. Behövde jag säga att dom var lätt störda?



Hängde kvar i bilhallen en stund och sedan var det dags att säga hej då till fina Lovisa och åka hem till Göteborg igen. Bra dag!


                                        <3<3<3



Kommentarer
Postat av: felicia

spela roll om det är en rix fm konsär eller signering? e.m.d. uppskattar det iallafall & sen får andra fans tycka vad dom vill :D



/erica & felicia - 03:30 TJEJERNA :D:D:D:D

2010-10-31 @ 02:33:41
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: felicia

haha, yes. klart det är värt när de gäller E.M.D,. haha :D

2010-10-31 @ 13:23:35
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0