Torsdag igen

Tjaa! Skönt det var att vara ledig idag! Pluggat en del, och sen varit i stan med Abba och fixat lite grejer till Halloween. Shit vilken bra kväll det kommer bli, tror jag iaf haha. Är as taggad iaf!

När vi var i stan förrut träffade vi vår lärare från gymnasiet! Riktigt kul att se henne igen faktiskt. Har inte hälsat på sedan vi gick ut... Har tänkt tanken många gånger men de har liksom aldrig blivit av. Började prata lite om klassresan till Danmark i tvåan och om Rumänien/Ungern i trean. Man kan säga mycket om dom resorna... Men kul hade vi haha!


                            Danmark -07


                         Rumänien och Ungern -08


Nu ska jag börja stänga ner här. Imon ska jag upp 5.45, gött. Lånar morfars bil imon wooh!  Jobb 7.15 - 12.45 sen ska jag hämta Virre vid hennes jobb och så drar vi till Frölunda Torg (läs affären New Yorker <3) och shoppar!

Hörs imon! Puss och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0