Tråkig söndag

Godmorgon!
Igår blev det inget party alls, seeegt. Ingen kunde. Men så är det ibland! Nästa helg kommer bli roligare iaf :)
Ullared och Ola, och party för Bohman på kvällen! Gött!


Igår skrev jag ju att jag skulle träna Medel-Jympa! Och det gick faktiskt väldigt bra. Medel-jympan tog iaf inte död på mig haha. Nu blir det Medel i fortsättningen också! Dock inte idag... Eller ja, blir ingen träning alls idag. Har tränat 4 ggr denna veckan, de får räcka.

Idag ska jag PLUGGA. Fett tråkigt, men så är det. För er som inte vet det läser jag Eng B på tisdagskvällar. Läste aldrig den kursen på gymnaiset, och den behövs ju nu för att plugga vidare. Dock tycker jag att kursen är väldigt svår, och engelskan som lärarn använder är mycket svårare än det jag är van vid. Men visst, eng b är ju nästa steg, men trodde faktiskt att det skulle vara lite lättare än vad det är.

Nu måste jag sätta igång! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0