Shopaholic

Vilket bra besök i Ullared det blev!

Kom hem ganska mycket fattigare, men desto gladare. Fick tag i en massa bra saker! Tex en jacka, några linnen, underkläder, två partyspel, skivor, filmer , grejer till dagiset och en massa. Härligt!

Tyvärr var det galet mycket folk, men det var ganska väntat. Men hörde va några som kom in i varhuset mitt på dagen att det var världens kö att komma in. Själv gick vi in vid 7.40, och kom ut en stund efter 16 haha. Bra jobbat av oss!


      Kundvagnsparkeringen till caftét och restaurangen haha


 Nicklas och Ida blev klara innan mig med shoppandet så de hann chilla i solen!


Under kvällen hann jag komma hem, packa upp lite grejer, käka middag och fixa mig för utgång!
Det blev Sticky Fingers med Virre, Tobias och två polare till honom. Royal Republic på scen, inte direkt min smak kanske... haha

Efter att vart vaken från 5.30 till 02.30 somnade jag ganska skönt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0