Bohus Fästning

Och så kom den där dagen när vi bara skulle åka typ 5 min från mig haha, fyfan vad sköööönt det var!
Äntligen riktigt nära liksom ;)

Var väl vid fästningen runt 13, kollade på bandet som repade. Kul att två föräldrar från dagiset jag jobbar på tydligen var med i bandet haha. Jennifer anslöt, senare även Danny och Stefan. Dom låg och stekte på bänkarna och Danny hade en Ben & Jerry i högsta hugg. "Stefan får inte smaka, han kan sitta där med sin gaffel!" hahah.



Fick en skön pratstund. "Idag har jag kalsonger på mig, känn här!" Stefan undrade vad vi höll på med haha, men det är liksom en grej mellan oss 8). Jag håller iaf fast vid att det ska vara bomull och Björn Borg haha. Och färgglatt, såklart!



Fästningen stängdes för några timmar och vi satte oss och hade picknick utanför. Mami, Nicke, Ida och hennes kompis anslöt också. När det var insläpp var några av damerna (haha typ 40åringar) som galna och började springa, well, då kan inte vi andra gå ju haha. Tog innevarvet och så vips, var vi förbi haha.
Satte oss på första raden och chillade, kollade läget och hade mysigt innan allsången började.







Danny sjöng ett par låtar, b la "Sol, vind och vatten". Älskar när han sjunger på svenska, så himla fint. Senare skulle han välja tre personer över 15 år som skulle vara med på en tävling. Han kollade direkt på mig, Jennifer och Lovisa haha. Alla vi tre gav honom mördarblickar, never att jag skulle upp där asså hahah. Tur för honom att han valde andra!





Allsången tog slut, det blev signering och ja, han är fin. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0