Födelesedagsparty

Som ni vet fyllde jag år nyligen. Det vankades fest, tema färgglatt. En del var med på noterna, andra inte... Adam, färgen grå är inte färgglatt! Hahah. Elle, Frida och Abba kom tidigare så vi pimpade lägenheten med ballonger, serpentiner och sånt där. Gjorde tårta, hällde upp chips och grejade. Tårtor är inte jättelätt att göra har jag kommit fram till haha.

Hade en riktigt kul kväll med mina fina vänner. Drack gott, åt gott, förfestade och hade presentöppning. Tack för alla fina presenter! <3
Runt 23 drog vi ut på stan. Flera ställen vi ville till var stänga pga Way Out West, trist. Blev Berså istället, William kände ena vakten så vi fick gå före en låååång kö. Soft haha. Stannade dock inte där jättelänge, var sjukt trött och blev lite opepp av den dåliga musiken. Men allt som allt hade jag ju en riktigt kul kväll, tack ALLA som var med och gjorde min födelsedag bra!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0