Furuvik

Efter ännu en natt med för lite sömn var det dags för Dannys sista stopp på turnén, nämligen i Furuvik.
Vi tog Upptåget från Väsby, och efter ett tag tror jag att vi alla sov haha.

Framme i Furuvik, vid ännu en djurpark, väntade vi på ett parken skulle öppna. Precis när kassorna öppnades råkade jag bryta av halva Micks stortå, förlåt babe!
Vi skulle ju köra all in den här dagen, så jag och Lovisa kutade mot scenen. Den var ju fett långt bort haha. Jag kom in som 4a i parken, och var framme som 2a vid scenen. Godkänd? "Jess, vad har du tränat i sommar?!?!" Ingenting alls faktiskt, men har man långa ben så har man hahah ;)





Pratade med en parkvärd så att Micks fick bli omplåstrad. Vi skrev grymma skyltar, skrattade, tog kort och hade oss. Timmarna gick förvånadsvärt fort. Åt lunch på samma ställe som Danny och co, till skillnad från andra lämnade vi honom ifred, vilket gjorde att han började prata med oss. Trist med folk som inte kan respektera honom... Maten var sjukt god iaf!









Kl 16 drog spelningen igång! Tog knappt några kort alls, ville bara njuta (tur att Cicci tog kort :) ). Älskar verkligen sommarshowen! "Den här har jag gjort själv! "Duktigt" "VAAA?!" hahah. Spelningen var grym, som vanligt. Danny tackade alla för en bra sommar, och så sjöng alla för fina Alvaro som fyllde år. Och så var det vattenkrig. Och så fick jag lite damp på dom däääära brevid oss som inte fattar var gränsen går eller när det räcker. :)











Efter spelningen var signering! "Danny, nu har vi missat vårt tåg..." Han kunde hålla sig typ 5 sek innan han började as garva åt oss haha, vadå skadeglädje! "Du är gay.... " "HAHA vet du vem som är gay?"! Jag gav igen för gårdagen och Lovisa ställe massa krav på Danny haha. Han var snutt iaf :) Sen kollade han igenom albumet som Micks fick av mig och Lovisa, blev en hel del skratt haha.



Träffade Alvaro en sväng också, han fick lite födelsedagspresenter som han älskade. "Det här är såååå jag, ni skulle inte köpt något, ni är sååååååå bäst" Haha han är så fin. Gruppkram och puss och så vi hej då. Hookade upp med Jonah och co en snabbis också, tackade för sommarn och önssade lycka till med de dära!

Hann käka lite innan vi drog oss hemåt. Min hals fuckade ut, mina halshandlar blev stora som tennisbollar. Hej halsinfektion! Väl hemma hos Micks däckade jag totaaaaaalt.


Kommentarer
Postat av: Anna

"Och så var det vattenkrig. Och så fick jag lite damp på dom däääära brevid oss som inte fattar var gränsen går eller när det räcker. :)"



hahahaha vaddå var gränsen går eller när det räcker? danny garvade ju bara åt det & tyckte det var kul, det var faktiskt han själv som sa åt oss i sala att vi skulle ha gjort det då när vi lät bli! xP

& ja, jag var en av dom däääääära bredvid ifall du inte hade fattat det innan.

2011-09-09 @ 22:04:02
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0