Uddevalla igen

Lovisa åkte hem, Viktoria och Ekaterina från Ryssland anslöt!

Tog bilen med mamma, Viktoria och Ekaterina för att dra till Uddevalla. Lämnade V och E vid deras hotell, sedan drog jag och mami till stranden. Låg där i runt 2 timmar innan vi drog in till stan. Köpte en snygg väska, sprang på underbara Birgitta och hennes härliga familj och sen blev det en god middag.

Klockan gick, vid 17 började vi köa. Fick sällskap av Viktoria, Ekaterina, Tesso, Ankan, Birgitta och tjejerna mm. Tiden går ju fort när man har roligt som många vet, så vips var det insläpp! Chillade i några sköna soffor och skojade med Nellie och Fannie, ställde upp på bild och intervju för någon tidning (ofta det var GT haha) tills Magnus Hedman tog plats på scen som DJ för att värma upp publiken! Kan väl även nämna att vid den här tiden kände jag hur mycket jag hade bränt mig efter dom där två timmarna i solen, blä!










Trots att publiken inte var direkt stor så körde Ola på som vanligt sen. Han lyckas alltid sprida sån glad energi runt omkring sig! Dock måste jag få säga att det var trist att han bara hade med Tim, jag trodde att hela bandet skulle vara med.





Efter spelningen var det signering! Det såldes Oliniho-örhängen. Fett snygga! 100 kr bara. "Oj Jessica, du är verkligen... verkligen.... brun? - Nej, röd. - Ja, okej, röd" Hahah. Ola gav mig tips att jag ska smörja in mig med solkräm i fortsättningen och så var han sådär go som bara han kan. "Ni är bäst, verkligen guld värda!" :) Backade undan och lät Viktoria och Ekaterina ta plats, dom hade ju åkt ändå från Ryssland liksom. Dom bjöd Ola på rysk choklad, och han bjöd på svensk choklad (kexchoklad) tillbaka haha. Sen blev det dags att ta massa kort, Hedman fick jobba hårt haha. Ola skulle ha på sig och Viktoria och Ekaterina, och sen även på dom tre och mig och mamma haha. Och så skulle jag ha kort med min kamera också haha. 









 Efter signeringen stod vi kvar och pratade med Therese en stund innan vi körde hem. Väl hemma så var det bara att börja packa inför nästa dag.... :)


       Orkar inte fota texten också, men det stod en del fint där :)

Kommentarer
Postat av: Ekaterina

:))) It was amazing day! Best day in my life maybe:)))

2011-08-24 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0