Västerås

Efter ännu en natts party sov jag över hos Rasmus. Morgonen efter hämtade mamma mig i stan och så drog vi även till Västerås! Mamma körde och jag sov den mesta delen av resan... Skönt haha. Var framme i Västerås stax innan 15, vi checkade in och vi hade fått fett stort rum asså. Typ det största rummet jag haft på ett hotell, förutom sviten i Eksjö då haha! Lämnade mami för att kolla in stan (läs: New Yorker). Det fanns stora skyltar där det stod SALE på men tyvärr var rean bara på dom tråkiga kläderna. Jaja. Kom ut därifrån med en mössa iaf!
.
Det blev dusch och fix, sedan kom Birgitta och hennes man Stefan till vårt rum och tjötade lite. Man får ju passa på att umgås lite när man väl ses liksom. Drog till Blue Moon Bar och det var bara att börja äta julbord. Gott gott! Dessertbordet var också väldigt gott haha. Det bjöds på ett par jullåtar av två tjejer och "Duochjag" körde lite. Och sedan lite mer. Och så var det dags för Ola! Grymt kul att se honom igen.
.
När han var klar på scen var det julklappsdags! Som många vet har jag och mamma hand om det svenska street teamet, och eftersom vi fått hem massa brev och julklappar från många ledare i de andra länderna var det bestämt att vi skulle gå backstage och träffa Ola och lämna över allt. Galet vilken koll han har på folk måste jag säga! Visste i stort sett vilka alla från dom olika länderna var. Kul!
Det var skönt att träffa honom i lugn och ro. Ge julklappar och prata om det mesta. "Jag tänker mycket på dig". Fin han är. Det hela tog en stund, han drog upp på scen för att sjunga det sista och kom tillbaka igen. När alla julklappar var överlämnade blev det kram och hej!
.
(Min nya favoritapp - Talking funny mirrors)
.
Efter vårt hej då till Ola var det dags att sa hej då till Birgitta och Stefan. Var så sjukt trött så längtade efter den goa sängen på hotellet. Somnade med en gång och sen snackade jag i sömnen en jäkla massa haha! Hoppas bara det var en engångs-förtelse haha, man kan ju liksom säga vad som helst i sömnen hahah. Sånt som vissa inte borde höra haha! Morgonen kom iaf, hotellfrullen var lite av en besvikelse, alldeles för lite pålägg och trist bröd. Ja, jag är kräsen haha! Bil hem igen, pigga och glaaaaaaaaada! :)
.

Kommentarer
Postat av: Micks

Ola dricker viiin!

2011-12-11 @ 20:38:07
URL: http://mickish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0