En solig morgon

Hej! Nästan en vecka sen senaste inlägget, dåligt av mig haha. Har helt enkelt inte orkat, men nu är jag tillbaka igen!

Den här helgen planerar jag att ta det ganska lugnt, inget party! Drack ju tre dagar i rad förra vecka så kände att det kan vara skönt att vara nykter en helg med. Haha illa det låter. Men har festat nästa varje helg sen läääänge tillbaka. Det är ju varken bra för kroppen eller plånboken!

Idag är det kalas för my big brother, Nicke fyllde 24 år i förrgår! Hurra hurra! Ikväll ska jag vara med Rasmus. Imon blir det förmodligen EMD i Kungsbacka och på kvällen är det salsa. Har fullt upp haha, men det är ju trevligt också.

Dags för frulle, vi hörs! puss


   Bild från Åre Torg, vi fick påsar med massa kavli-produkter haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0