Salsa - Lektion 1

Hej! Förra söndagen var jag och Rasmus på en prova-på-gång till en salsakurs. Vi bestämde oss för att fortsätta, så idag var det dags för första riktiga lektionen. Dock är Rasmus hemma i Skåne denna helgen så jag gick dit själv. Men det gick faktiskt väldigt bra ändå! Trodde jag skulle skämma ut mig totalt haha, men det var riktigt kul. Allt handlar om att göra sitt bästa, bjuda på sig själv och inte ta allt för seriöst. Sen är den en skön grupp! Mycket prat och skratt :)

Dagens lektion var samma som förra veckan, de tre grundstegen och sedan pardans. Bra kombination! Nu kan man iaf grunden hyffsat.

Måste säga att dans är en riktig kul träningsform! Man glömmer gärna att det faktiskt är träning, man har så himla kul under tiden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0