1 feb

Hej! Snart har hälften av veckordagarna gått, alltså snaaart äre helg 8) Wooh!
Behöver semester, är så sjukt trött va!
Trots tröttheten ska jag plocka undan det värsta på rummet nu. Golvet är fullt av kläder, på byrån hällde jag ut allt sminket i lördags på jakt efter min kajalpenna. Osv osv haha.

Har förresten köpt nya Converse (och lite annat) nyligen, visar det nån dag! Dom Conversen jag köpte senast har jag aldrig sett innan, kul att inte ha samma som alla andra. Längtar till våren när jag kan använda dom, och allla andra av mina snygga vår- och sommarskor! Men förhoppningsvis är det vår snart, äntligen feb iaf. Vill verkligen inte ha mer snö nu... Usch.

Och suck på att jag pajjade en nagel idag! Haha

Puss



               Behövs att det plockas undan lite, ja.

Kommentarer
Postat av: micks

ååååååh Sunny Beach tröjan!!

2011-02-02 @ 07:00:34
URL: http://mickish.blogg.se/
Postat av: micks

amen durå! shit va vi ska ha kul! bara ett par klädproblem som måste fixas. även skoproblem fifan!

2011-02-03 @ 08:40:34
URL: http://mickish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0