back to work

Tja! Imon är det back to work efter 3 veckors sjukskrivning. Ska bli jätteskönt att komma igång med det vanliga livet igen. Saknar folk på jobbet, och mina små ungar. Så goa är dom :)))

Nu väntar jag mest på att magen ska läka ordentligt. Såret är läkt, och ärret är jättefint och smalt. Men inuti magen är inte allt läkt än. Kan varken springa eller hoppa utan att få ont. Segt, vill gå på jympa på Friskis!
Har iallafall kommit igång med att träna. Den här veckan blev den simma 1000 m, och sen gått en timma (ganska fort alltså) på rullbandet 3 ggr. Skönt att ha gjort något iaf. Nu i veckan ska jag även börja med maskinerna på gymmet också tänkte jag.

Men okej, nu ska jag upp om mindre än 7 timmar (fyfan haha) så nu börjar det bli dags att sova. Hej jag heter Jessica och jag kommer vara svintrött imon :)


Puss!


Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Vad jobbar du som? :D

2011-01-11 @ 12:22:59
URL: http://lenasplanet.blogg.se/
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

SV: Jaha vad kul, jag är utbildad förskolläre och har just nu en praktik på en ur och skur förskola! =)



Jaa skorna var riktigt snygga, köpte upp mina sista pengar på dom :P

2011-01-14 @ 22:54:57
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0