En blivande partykväll!

Galet var veckorna går fort. Idag var näst sista dagen med mina små ungar, på tisdag börjar ett nytt vikariat tom sista mars. Efter det får vi se vad som händer. Det nya viket är på samma dagis, skönt. Denna gången med stora kids, 3-5 år. Ska nog bli bra!

Nu har jag bråttom (som vanligt), ikväll vankas det party haha. Det ända jag gör nuförtiden är typ jobba, träna, parta. Eller? :)
Men okej, dags att välja kläder för ikväll. Seriöst, garderoben är full men jag har ändå inget att klä på mig?
Paniiiiiiik!



                    En galen kväll i september hahah

Kommentarer
Postat av: TinA

festa i örebro nästa gång! xD

2011-01-21 @ 18:43:12
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0