Life is life is life is... Good?

Hej! Igår började jag på mitt nya vikariat på dagiset, den här gången men de stora barnen. Känns faktiskt bättre än väntat. Det är kul att kunna göra saker med stora såsom lekar och pyssel. Inte för att jag är jättebra på varken lekar eller pyssel, men ska ta och prata med några vänner som också jobbar på dagis för att få lite tips.
Någon läsare som kan någon bra lek eller något pyssel för barn mellan 3-5 år?

Ska vara på den här avdelningen tillochmed mars ut, och sen 5 veckor lite senare. Eller fram till semestern om jag har riktig tur. Vi får se helt enkelt.


På tal om något annat så är jag trött typ hela tiden. Så i helgen köpte jag en dryck som heter Chi San från en hälsokostaffär. Den ska göra att man blir piggare, och eftersom jag däckar varje kväll hemma nuförtiden så tänkte jag testa den. Drack av den imorse, och alltså... Jag är glad att jag lyckades hålla mig från att spy. Fysatan vad äckligt den smakade! Lång eftersmak också. Men jag ska försöka fortsätta ett tag iaf haha, behöver verkligen mer energi.





Nu ska jag fixa lite grejer, snart äre heeeeeelg!
Puss

Kommentarer
Postat av: yoyyo the giiiiirl

jesso den är vidrig, jag dog spydde i 5 dagar, borsta tungan med tandborste i 1 år aldrig mer :'D då är jag trött resten av livet än att dricka det dära :D:D

2011-01-26 @ 22:03:46
URL: http://tjenarekuungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0