Frankrike baby!

Yeaaaaah! Så mycket som jag drömt mig bort utomlands de senaste månaderna... IMON ÅKER JAG :D

Jag och Rasmus bilar ner till Frankrike. Jag börjar resan med att åka tåg ner till Lund, sen drar vi iväg. Åker över bron till Danmark. Bil. Båt. Bil. Kl 22.00 imon kväll åker vi biltåg från Hamburg. (Sånt där tåg där man ställer bilen på tåget). 10.00 på onsdag morgen är vi i... "Lurash?" Haha vetefan hur det stavas. Åker via Schweiz. Beräknas vara framme i hans pärons hus på onsdag kväll. Ska bli SÅÅÅÅÅÅ skönt att komma borta lite!



              Typ en väldigt liten del av all min packning hahah


Lördagen 2 juli flyger jag hem själv. Pirrigt.
Men jaa, vi hörs! Kommer förmodligen något/några inlägg nerifrån Franrike, så ni får hålla utkik.

Heeeeeeeeeeeeeeeeej då :D

Kommentarer
Postat av: Abba

Ha sååååååååå himmla rooooooligt!!!!

Mys mkt, shoppa lagom(du ska komma hem ;) ) o gör inget som inte jag skulle göra ;) (A) hehe

Ne, men ha så himla roligt där borta! Kommer sakna dig o du får berätta allt(lr ja, nästan;)) när du kommer hem =)

Puss

2011-06-21 @ 00:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0