Mysdag i Göteborg

I torsdags fick jag finbesök! Mickan anlände en stund innan 10 på morgonen. Efter att ha chillat en stund hos mig drog vi in till stan. Fixade lite ärenden innan Abba anslöt. Slottskogen stod på dagens schema så vi köpte med oss var sin baguette och lite gott fika. Hann köpa ett par skor på vägen också haha. Såg en stor skylt att sommarrean börjat i Biancos fönster och tänkte bara ta en titt. Hittade världens snyggaste skor, halva priset så pröjsade bara 325 kr. Glaaaaad tjej! Sedan tog vi spårvagnen och efter 15 min befann vi oss på filten under strålade sol. Insåg att livet är jävligt skönt ibland.

Låg och slumrade till en stund i solen, så himla skönt! Sedan lockade äventyrsminigolfen så vi tog ett varv. Micks gick ut som segrare, jag som tvåa och sist kom Abba. Så äre ibland ;)














Efter golfen drog vi in till stan igen. Drog in på Åhlens och när vi gick ut därifrån hade både Micks och Abba varsin påse med ett par skor i haha. Lyckad shoppingrunda för oss alla tre!


Kommentarer
Postat av: Abba

HAHAHA MEN NEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!! Laddade du upp DE fotot på mig????

Hade ju just fått i bollen för typ femtielfte gången i de där nedrans vattnet...morr!!!



Haha :P

2011-06-21 @ 00:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0