Uddevalla

Dagarna gick och det blev dags för att ta bilen med Lovisa och åka till Uddevalla!
15.00 var det signering för Danny på Torp köpcentrum. Ett ganska mysigt ställe enligt mig.

Dagen till ära körde Danny typ 4-5 låtar och sen var det en låååång kö till signeringen.
Stress och jobbiga United Stage-personer tycker vi inte om!







"Har du färgat håret?" D ägde Lovisa och frågade ut mig om annat så att säga.... Hahah. "Berätta om x"
Retsticka haha!

Vi drog oss hemåt, jag körde lite för fort och polisen verkligen stirrade på mig haha. Shit vad nervös jag blev!
Mysig dag med fina Lovisa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga bilder från Bingolotto? :)

2011-06-07 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0