Återförenade i Växjö

Yes, Växjö var det som gällde i tisdags. Äntligen var det dags för mig, Lovisa och Micks att återförenas! Lovisa mötte mig med bilen på stationen i Jönköping och så drog vi iväg. Kollade in Liljas bil, där allt skulle hända under kvällen. Klockan gick och vi hämtade Micks på stationen. Efter henne kom två välkända ansiktet, M och E haha.

Fixade till oss på toaletterna på Liljas bil, testade bilar, käkade mat, tårta och drack gott. Och skrev på bilar haha, all reklam är bra reklam ;)





Senare var det äntligen dags för EMD på scenen. Matte var lite borta, och Danny fick som vanligt sina skrattanfall haha. Grabbarna körde en massa låtar, och det blev allsång flera gånger om. Mysigt!





Sen var det dags för lite signering. Kollade på söta bilder och snackade om lite olika saker haha. "Jag ska föra dig, jag ska förföra dig och jag ska förhöra dig"

Vi kände oss nöjda så vi drog oss därifrån. Stannade först vid Donken "Jag vill ha en mellan jordgubb.... SHAKE" hahah jag och Micks dog lite när Lovisa skulle beställa. Vi drog vidare till Statoil för att tanka, och jag och Micks dog ännu en gång när Lovisa iaf försökte tanka hahah. Nu vet iaf Lovisa att man betalar först! När vi väl var klara så kom en bil med tre snygga grabbar i. Två sekunder senare satt Danny i vår bil "Kör Lovisa, KÖÖÖÖR" "Ska ni kidnappa mig?" Danny fick ur sig en funderare och vi fick prata ut. Sen blev det puss och hej och han skulle köpa Snickers haha.

Vi tjejer drog till Jönköping och hem till Lovisa. Tog en bra stund innan vi blev tysta och kunde somna. 4,5 timmar senare ringde klockan. Kul. Och jag gick vilse i Lovisas stora hus haha så lyckat.
6.24 rullade tåget ut och 8.32 var jag tillbaka i Göteborg. Morfar stod på centralen för att köra mig till jobbet. Pigg fröken ungarna hade... :)


Sjukt bra resa. Och girls - I love u.



Kommentarer
Postat av: lovisa

and I love you! bäst <3

2011-03-10 @ 22:08:03
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com
Postat av: Deniesé

Men du får väl berätta att du kommer och mellanlandar i Jönköping, det var ju 100 år sedan man träffade dig! :O ;)



verkar iaf som ni haft det roligt! :D

2011-03-10 @ 22:12:57
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Micks

och jag älskar dig!

2011-03-12 @ 13:36:22
URL: http://mickish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0