Helgen

Haha vilken partyhelg det blev!
Utgång i fredags, tillsammans med Rasmus, Ellen, Emanuel, Johan x 2, Milo, Andreas och några fler killar haha. Fett kul. Tillbringade natten på gayklubben Gretas. Sjukt bra musik måste jag säga! Underbara schlager.
Dansade med Johan, som verkligen kan bugga. Jag flög runt som jagvetintevad. Och jag typ dog när han lyfte mig på nåt sätt haha. Men kul var det! Kände mig som värsta Let´s dance-deltagaren haha


               Rasmus - Jag - Let´s Dance Johan - Minns inte haha

Lördagsnatten tillbringades med Frida och Virre på Excet. Inte varit där innan, men det var rätt bra musik där med. Dock var dansgolvet sjuuuuukt litet, med ett stort bord i mitten. Fail. Och så var det en massa gamlingar... Fett äckligt när 40+:are spanar än.

Imon drar jag på ett litet äventyr, hemma på onsdag igen!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0