JAG MÅSTE

MÅSTE MÅSTE MÅSTE verkligen se Rasmus Seebach här i Göteborg den 26 mars!
Alltså efter Åre är jag helt såld på honom haha. Får gåshud av "Engel" och liksom, han är ju bara så jäkla bra!
Inte för att jag fattar så mycket av texterna eftersom han sjunger på danska.. Men ändå haha!

Sen är problemet bara att få med nån polare till spelningen haha. Kostar typ 275 kr att komma in, och vet inte riktigt om någon vill lägga ut så mycket. I värsta fall mutar jag nån av mina polare haha.

Längtar!



Kommentarer
Postat av: carro

ååååååh!

vill så sjukt gärna se honom,

hade lätt kommit om det inte varit för tävling i hallsthammar och håkan i öret.fucka tt allt är samtidigt!

2011-03-04 @ 12:26:39
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0