Malmö 110825

Japp, tog en spontan tripp till Malmö igår med Jess. Kom fram typ tre där hon väntade på mig. Gick runt och kollade läget. Rosa läskiga varelser kom och skrämde livet ur mig ”Jess, stå kvar!!”

Sen kom en Danny och vi hade en viskande konversation vilket han tyckte var jättekonstigt.”Kolla på henne! Vad har hon på sig? Hon skulle lika gärna kunnat springa runt naken..” anyway, gick och åt vilket resulterade i att jag luktade väldigt mycket lök. Var i desperat behov av tuggumi om man säger så. Efter det träffade vi Danny igen, och galet vad människor tittar, haha. ”Dom har ******* mig! Och nu ******* jag dom tillbaka!” alltid lika fin i munnen. Jag sa typ ”ah men bra att du sätter ner foten..” hah! Jess trodde inte jag fattade någonting även om jag fattade. ”Jess, erkänn att du alltid är orolig för att lovisa inte fattar?” haha orkar inte. Sen kom det fram två stycken och ville vi skulle bli medlem i något, och Danny var jätteintresserad, verkligen. ”Ja men berätta! Vill jättegärna lyssna!” ”var du ironisk nu?” svar ja. ”Ni får 30 sekunder från och med nu!”Björn Gustafsson kom förbi så vi fick snällt lyssna på det där själva. ”Asså förlåt att jag inte lyssnade … men han bor i Norge nu!” han fick en idé att han och Björn skulle byta jobb? hahaha. ”Men vi lovar, vi kommer sitta längst fram och skratta..” Tyckte lite synd om honom när han berättade en sak också. Pratade massa iaf om allt mellan himmel och jord (HÅR! haha). Så skönt att bara stå och snacka med honom när allt är helt chill. När man kan vara sig själv och bara va.


Bestämde oss iaf för att stanna så fixade hotell (efter mycket om&men) och stannade där tills ramsells var klara. Så himla sega ibland ju haha. Hängde på torget, åt munkar och hade det bra. Allsång med Chris & ös på Danny! Grymmast.

Efter det åt vi och sen fixade oss för efterfest. Vadå 25 årsgräns? Haha. Vi älskar vip! Tog en stund innan det kom i gång men sen blev det awesome! Men den stora frågan är vad Jocke vill?! Hahaha. Sen fick jag guida Jay in på rätt toa ”Gå inte in där! Där har någon spytt!” ”va?! Fy va barnsligt! Men var ska jag gå då?” och vi tyckte synd om Chris som var helt ensam så vi snackade lite med han. Så söt, haha. Danny var full och hans blickar sa allt, hah! *jag ser nog allt att ni är här* och nej jag vill inte dansa framför honom när han sätter sig i en soffa? Han skulle dra sen så vi gick med han ut. ”Mår du bra eller?” ”Jaaa!”fast nä haha. Men det roligaste var när han tittar på sin klocka och sen ba ”hur mycket är klockan?! Och ja ba ”Du tittade ju precis. Hur full är du?!” ”Men min visar halv sex. Det kan hon väll inte va? :o vad är klockan?!” var väldigt nära att ta upp min mobil men sen kom jag på vad jag har för bakgrund så hoppade det. Men jess tänkte inte så långt….hahaha! Puss&kram och hans skånska suger. Sen somnade vi gott i en himmelsk säng. Älskar hotell!!

/ Orkade inte skriva nej, så kopierade Lovisas inlägg. Kan väl säga att Malmö var fett grymt ja, och vi kan inte hjälpa att vi är vi. :)))

Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHA åh, saknar ju! nu ses vi om mindre än 2 veckor och det känns väldigt bra i munnen! <3

2011-10-03 @ 00:55:21
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0