I´m alive

Längesen, jag vet. Har fullt upp.

Idag började skolan! Nu har jag bara 3,5 år kvar... Haha känns som en evighet. Idag var det intro, och det började i Domkyrkan. En tjej från studentkåren sa "De här åren kommer vara de roligaste, jobbigaste och mest spännande åren i era liv. Ta vara på det". Sa ja, jag tror att de här åren blir vad man gör dom till.
Tänkte ta del av Nollningen också. Första träffen var ikväll, men orkade inte riktigt idag. Men det finns en mängd aktiviteter att delta i den närmsta tiden så det blir nog grymt!

Jag är ingen plugg-människa, men jag ska verkligen försöka, för jag vill ha bra betyg och en bra framtid. Det kommer bli en del tuffa dagar, kvällar och nätter... Men jag ska klara det här!



Kommentarer
Postat av: TinA

Är det din nya frisyr? :D Vet du hur länge jag har väntat på att få se en bild!?! :P



det blev bra hursomhelst ;D

2011-09-02 @ 17:18:45
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lillan

Du kommer klara de ska du se :)

Du har ju klarat 12 år i skolan innen så va gör 3,5 år mer?!? ;)

<3

2011-09-04 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0