Jympa

Ikväll blev det Jympa på Friskis tillsammans med Abba!
Pigg Abba och trött Jess, kanske inte den allra bästa kombinationen. Vi stod i varsin ändå av lokalen och gjorde grimarser och fulade oss vilket gjorde att jag bröt ihop i asgarv flera gånger hahah. Hade sjukt kul! Till slut fick jag låta bli att kolla på henne, hängde inte alls med på jympan haha. Senare gav jag tillbaka med lite smånyp och en kick i baken haha.
.
.
För övrigt var passet sjukt bra! Spec "80-tals dansen". Hela salen bara gav järnet och bjöd på sig själva, så ska det vara.
.
Nu ska jag strax hoppa i säng. Imon är jag ledig från skolan (lr ja, inläsningstid) men jag ska jobba imon istället. Skönt att kunna göra det vissa dagar också, iofs inte mycket, men någon dag här och var så :) Gillar extra klirr i kassan!
.
Jag och Abba i fredags!



. FÖRRESTEN! Bara jag som har problem med att få mina "mellanrum" i texten nu? Har strulat det senaste dagarna, därför det får bli en del punkter här och var haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0