Midsommardagen

Som jag skrev senast lämnade vi killarna, de skulle hem och jag och Virre skulle vidare! Vi stannade i staden Halmstad, men förflyttade oss från lägenheten till Tylösands camping. 25års gräns? Tssss. :)
 
Letade som galningar efter vår tältplats, men det slutade med att vi fick fråga en snygging. Numrerna skulle tydligen stå på en platta i gräset, men alla nr verkade finnas utom just vårt haha. Vi slog våra kloka huvuden ihop och insåg att campingplatsen missat just vårt nummer. Började att sätta upp tältet, vilket inte var helt lätt då det var as stort (för 6 pers) och det blåste som satan. Kom snart förbi en snygg kille som frågade hur det gick för oss, men inte hjälpte till haha. Ingen gentleman där inte! Vi fortsatte med tältet och vi fick fler besökare av snyggingar, hann även bli bjudna på party!
 
 
Fixade mat, duschade och gjorde oss fräscha (så fräscha som man kan bli på en campingplats vill säga...) och drog på party hos tre sköna Alingsåsare. Att festa på en camping är så mycket roligare än vad man kan tro! Kändes som att man kunde koppla av mycket lättare och man behövde inte vara hur uppklädd som helst, för vi var trots allt på en camping. Och man gjorde lite som man ville. Sparkade boll, kissa i skogen, bytte nummer på varandras armar och var sköna helt enkelt. Efter många timmars förfest gick vi världens läskigaste promenad genom skogen mot Tylösands hotell. Kändes som vi var mitt i en skräckfilms scen, jag var så sjukt rädd, var säker på att jag inte skulle komma därifrån levande typ. 
 
 
Väl på hotellets nattklubb chillade vi mer än dansade, var kass musik. Blev bjudna på massa cider, vittne till en vin-stöld och sedan tog vi alla (utom E) en taxi tillbaka till campingen och fortsatte festen där. Fram tills vakterna kom vill säga haha "Ni är utkastade!". Ja, men kanon när killarna druckit en hel del haha. "Kör ni då eller?". Jag och Virre stack snabbt som tusan på en promenad för att inte bli indragna i nåt, och sedan gick vi till vårt eget tält. Där satt ingen mindre än Alingsåsarna E, G och J haha. Deras plan var att gömma sig där till vakterna var borta, smart. Var riktigt mysigt, tills någon spillde öl över Virres kudde, sovkläder, mina sovkläder och andra grejer. Skickade hem killarna och somnade i vårt stinkade tält.
 
 
Efter en behövlig sovmorgon gjorde vi oss klara för hemfärd. Pratade med och tog farväl av våra nya vänner och så började färden mot Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0