Workoholic

Hej! Alldeles nyss låg jag i sängen och skulle blogga från min Iphone (via appen), men gick inte att logga in. Inte heller gick det att logga in via blogg.se på Iphonen... Stod att jag hade fel lösen, fast jag vet att jag skrev rätt. Fick iaf panik för att bloggen blivit hackad, så var helt enkelt tvungen att rusa upp ur sängen och dra på datorn, och voila, här kunde jag logga in!

Tänkte mest bara uppdatera för att påminna er om att jag lever ;)
14 arbetspass kvar på äldreboendet (bara 2 av 6 helger kvar!!!) och efter det har jag några dagars ledighet innan jag ska jobba på förskolan i 1,5 vecka. Inskolningsdags, 11 nya barn ska in på ena småbarnsavdelningen så jag ska stötta lite. Blir nog bra!

Börjar bli sovdags nu, jobb 8-18 imon och 7-15.30 på tisdag, sen är jag ledig i två dagar, fattar ni, TVÅ DAGAR :D haha!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0