Stockholm - Söndag

Det blev söndag och vi valde att ta lite sovmorgon. Drog in till stan först vid 13 och kollade läget. Mick anslöt och vi fixade lunch. Hann även bli uppraggad när vi satt och käka haha "Men vi kan vara vara vänner? - Jag vill inte ha mer vänner!"
.
Cicci anslöt och Rix började. Även i Kungsan blev jag lika glad över att se fina Alvaro på scen så mycket! Så duktig så! Massa folk på plats, men jag tycker nog ändå att publiken i Jönköping var snäppet bättre!
Agnes har gått och blivit riktigt vuxen, sångarna i Dead by April var lika snygga som vanligt. Erik Hassle bjöd på 0 energi och James Morrison skapade feeling. Sounds of midnight var bättre än väntat, Ola Lustig fick publiken att tycka om fotboll och Moa Lignell var cool. Vinnaren Loreen skapade allsång och Danny var kung!
När Rix var slut träffade vi mysiga Alvaro, sen även en Danny som luktade gudomligt och var fett lik Kim i Norlie&KKV. Vi brudar drog vidare till Axela för att ha lite födelsedagsmiddag för Mickan! Grymt god mat där måste jag säga. Vidare till Berns för lite dricka. Kunde inte låta bli att prata med Sounds of midnight som gick förbi. "Hellooooo" "Just for memory" hahah så bra!
Vi drack drinkar, Mickan blev uppraggad, Ola-look-a-like gjorde mig tveksam och vi bjöd på oss själva, som vanligt. Vi är så jävla bra helt enkelt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0