Stressigt

Hej! Tänkte bara kika in här en snabbis innan det är läggdags. Jobbat en massa de senaste dagarna så inte hunnit med så mycket mer än det. Imon jobbar jag igen, och när jag slutar hämtar Virre mig och så drar vi iväg nånstans. Det bestämmer vi imon haha. Dit solen skiner (inom Sverige) iaf. Åker vi till Halmstad bor vi i hennes morbrors lägenhet (han är i Göteborg under midsommar), och i annat fall blir det camping och tält som gäller. Ska bli grymt skönt med några dagars ledighet och att komma bort lite.

Nu ska jag strax stänga ner här och gå och lägga mig. Kl ringer på 4.45 imon.... Jag tänker bara på pengar nu haha.
Puss natti, och ha en trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0