Stockholm

(Jag vet att jag är seeegast på att blogga, men jag vet att ni gillar mig ändå! ;) )
 
Det vankades Stockholm efter ett crazy Göteborg. På X2000 skrämde vi iväg killen som satt bredvid Mickan, skrattade så tårarna rann på grund av en bebis och sov lite. Sedan var vi framme! Blev en snabbvisit i Lovisas hem innan vi intog Grönan. Käkade, spelade och hade det gött, precis som man ska ha! Cicci och Erri anslöt, och Norlie och KKV drog igång! Jag var galet hes efter de andra dagarna på turnén, men det hindrade inte mig från att sjönga med i alla låtar, är det spelning så är det spelning liksom!
 




Efter den sjuuuuukt bra spelningen träffade vi på Norlie & KKV´s maneger, vår polare från Malmö haha! Alltså skönare maneger finns ju inte kan jag ju säga! "VI HAR VIP" - fuck off, vakter! hahah
Och ja, Sonny dog ju lite när vi påminde honom om hissen i Malmö... Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0