26 april (på riktigt)

Bara för att jag bloggade den 26 feb och skrev april (önsketänkande tror jag) måste jag ju blogga idag när det verkligen är 26 april haha. Ja okej, jag är kanske lite nördig :)
Det har gått ett par dagar sedan jag bloggade senast vilket gör att jag kan bocka av en del från min "att göra"-lista. Så skönt. Nu återstår tentan (deadline måndag 23.59), grillparty, klippa mig, träffa Abba, familjemiddag, plugga inför nästa kurs och packa! Svårt att bestämma vad som ska med till USA måste jag säga haha.

För övrigt blev bästa Mick mamma igår till en otroligt söt liten Ilias. Grattis!! Som jag längtar efter att träffa mamma och sniffa bebis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0