Sömnlös

Det är natten till torsdag och jag kan inte sova. Rätt oskönt att klockan ringer om drygt 5,5 h haha. Dags för årets första seminarium imon!

Som jag skrev senast blev det en del jobb. Ett par dagar på boendet och en dag på förskolan. Kul att träffa kidsen igår, vad några månader sen. "X" som jag hade från att hen var 1,5 - 3 år (nu 5 år) blev överlycklig när hen såg mig. Puss på såna ungar som hen!

Jag hann förresten klart med tentan, något stressad haha. Rätt komiskt att vi har haft sedan 20 dec till idag på oss att skriva tenta, och ändå fick jag slita som ett djur idag. Ett lite sent nyårslöfte till mig själv: BÖRJA MED SAKER I GOD TID!
Om jag klarar denna tenta ska jag belöna mig med en fruktansvärt snygg bh (se bild nedan, fotat från fionavincet.se) Är helt kär i den haha.

Imon efter seminariet ska jag städa ut julen och snygga till i lägenheten. På fredag får jag finbesök favorit-Lovisa 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0