Tisdag

Inget jobb idag, segt. Får hoppas på imorgon, men känns som det inte blir jobb imon heller eftersom jag har körlektion på morgonen. Men aja, det här är väl det tråkiga livet.
Funderar på hur jag ska göra i höst.. Söka fast jobb eller fortsätta vara vikarie?
Nån gång måste man ju flytta hemfrån också, och jag vill ju till Stockholm! Men då ska man ha boende och pengar.
Gaah. Men stannar väl här i Götlaborg i höst iallafall tror jag. Vad jag än nu jobbar med så måste jag försöka börja spara ihop pengar så att man kommer nånstans här i livet.

Shit vilket allvarligt inlägg, gaah rädda mig haha. Men man kan väl ändå inte gå runt och vara glad varje dag?
För att kunna vara glad måste man vara mindre glad eller ledsen ibland.

För övrigt funkat vattnet som det ska igen, sköööööönt!

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: TinA

Ta framtiden när den kommer. Men kolla runt efter jobb i Sthlm sålänge, men känn ingen press :)

2009-04-28 @ 15:53:01
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0