Båstad

Hallå hallå. Igår hade jag kul. Båstad är aldrig fel, spec inte under tennisveckan med flera polare.
Bra musik, fina pojkar, spec den där... Aaaaaaaaaalvaro :D hihi.

Orkar inte skriva ut allt idag, men det var en mycket mysig dag. Hängde i upplevelsebyn, Tommy var lika skön som vanligt haha. "Ni måste ha flera hundra tröjör hemma" "Kärlek till er" hahah, kärlek till dig med!
Tävlade lite, i tele 2, samsung, och om rix-tröjor. Jag vann ingenting, men Erika vann tele 2 så vi två fick gå backstage en stund. Tycket faktiskt att det var as kul! Eller säg såhär, har man köat hela dagen och har en grym plats, då ska man inte gå backstage. Men igår tänkte vi ju ändå bara stå i gröten, så det var mycket trevlig att gå backstage en stund.
Grymt att stå på scen och se en folkmassa som rör sig.

Bakom scen träffade jag Johan också. Riktigt kul, det var grymt längesen sist. Undrar förresten om vi träffats sen efter Rockis förra året... Hmm.. Är faktiskt tveksam. Men iaf, han är en rikigt go kille.

Senare när vi kommit ut från backstage-området öste vi gärnet när EMD och Måns (host Alvaro) körde. Även om det är roligast att stå längst fram på spelningar, så är det rätt gött att stå längre bak också.

Kvällen tog slut, lite mer prat med Johan. Sen blev det hej till till folket, och så åkte jag, Erika och hennes mamma till en stuga de hyrt. Sovdags!

(Bilder från Båstad kommer nästa vecka, orkar inte nu)

Idag när jag kom hem bar det av direkt till tandläkarn för att kolla upp tanden som jag fick fixa till förra gången. Allt var bra som tur var. Sen hann jag vara hemma en timma, och sen bar det av till körskolan för att ha körlektioner. Gick bra idag med, förutom.. det där haha. Gaaah palla andra övningskörade som pajjar för en!

Nu ikväll har det blivit packa för fullt. Har hållt på i flera timmar. Nu har jag bara det absolut sista kvar, och det ska jag ta imon bitti innan vi åker. Så bli grymt kul att åka iväg :) Håll tummarna för hyffsat väder bara, tack!
Kommer inte kunna bloggen från mobilen, men skickar iväg ett mms till bdb ibland. Brukar inte funka att mmsa till bdb för mig, men igår helt plötsligt gick det haha. Tummen upp för det!
Nu ska jag laga mat, käka, glo på tv och sova. Skriver imon om jag hinner, annars, jag är hemma på måndag!
Finns på mobilen om det är nåt. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: carro

PUSS PÅ TOMMY

våran schteeeekare!

2009-07-19 @ 01:27:16
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0