Allsång på Liseberg

Eftersom jag nu har en stund över så blire blogga!

Måndag, ja! Jag och Yo stack till Liseberg och hade grymt mysigt när vi köade. Tiden bara flööög iväg, har aldrig gått så fort att köa tror jag. Försökte lära oss Sky´s the limit, lekte med trixbollen, pratade. Var själva rätt länge, men vi hade kul ändå haha. Jaa, som sagt flög tiden iväg. Vid 11-12 kom lite mer Ola-tjejer, mycket trevligt :)

         
       
Så går det till när vi köar! :)

Framåt 12.30 kom Hasse från P3. "Vilka var här först?"  Lite intrervju i radion, och sen sjöng vi alla Ola-fans som var där Feelgood. Tyckte vi gjorde det riktigt bra haha. Insläpp sen, Yoyyo är den snabbaste jag vet, herregud vad hon sprang haha. Fick iaf platserna vi ville ha, även om det finns grymt mycket bra platser på Liseberg. Efter att vi vart inne på Liseberg kom Tessan med sällskap. Jag och Yo gick iväg en stund för att slippa köa, hann inte vara borta länge försen vi fick höra att Ola repade på scen. Så drog tillbaka och slappade och hade det trevligt. Gjorde nya skyltar också, fick låna färgglada pennor av folk på Liseberg. Snällt :)


          
Da gang för denna kväll + fotograf Tessan!                                 

                                             
                Rep

När Ola repat klart blev det genrep av allt, så vi satt faktiskt kvar. Hann käka lite snabbt, eller ja, Camilla köpte mat till mig när hon och Mikaela var iväg, thank u baby :) Snabbspolning, DAGS FÖR ALLSÅNG!



Lotta är skön.  Christer Sjögren uppträdde, inte det roligaste kanske. Lite allsång, och så Nanne. Grymt skön! Brolle... Killen är rätt snygg, och duktig, absolut. Men han har inte det.  Sen Ola, woooh! Sjöng med så gott det gick haha. Grymt jobbigt att ha en skylt i knät när man samtidigt ska ta kort och klappa och sådär, men gick väl okej ändå haha.
Vid den tiden hade jag fåt x antal sms om att jag syntes i tv, fyyy xD Jaa, ni såg ju programmet så orkar inte skriva allt som hände. Fast, det man inte fick se i tv var att Ola körde "Natalie" i en paus, härligt för oss på plats!



     
 

Allsången tog slut, alla fick blommor. Fick Jambas blommor! Eller ja, han heter ju inte Jamba... Men han är nu min Jamba-man tills jag lärt mig hans namn. Både Ola och Therese har sagt det, men jag minns inte haha.
Det skulle vara lite signering, men pallade inte stå där och trängas så vi stack och käkade och sen drog vi och träffade Ola. Mysig kille, den där Ola :) Fett kul när han tog Yoyyo boll och trixade, bollen flööög iväg och vakten efter hahah.
Prat en stund, sen tackoch hej!


        


Och vi tjejer? Allihopa hem till mig och sov som stockar tills klockan ringde 6.30. Mindre kul att ha dubbelkörlektion när man vart heeeeelt död kan jag säga. Min körlärare höll nog med... He he he (A) Gick inte så bra kanske.
Men iaf, när den var slut drog jag in till stan och gjorde Yo och Tessan sällskap. Hej då till Ola och gänget, Jamba my man! Therese och jag snackade affärer hahah. Vi får se om det blir nåt av ;)

Sen hej då till mina flickor så var detta äventyret slut!


För er som vill se mer bilder, så kommer det bilder på bilddagboken imon! (Jessicaaaaa89)

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: yoh!

CHUCK JESSICA , CHUCK IS THE NAME OF THE GUY ;) HAHAHA fast ja lär ju säga jamba oxå 8-)



mer besökaer nu lalalal 8-) hahaha

2009-06-24 @ 22:31:15
URL: http://yooyyo.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för en grym dag ! JAMBA (L) puss!

2009-06-24 @ 22:40:06
Postat av: micks

vågar man fråga när ni började köa? (A)

2009-06-25 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0