Gävle

Har märkt att rätt många vart inne på min blogg de senaste dagarna, några som är nyfiken på min helg kanske? :D
Men jaja, nu ska jag faktiskt skriva lite.

Fredag ja. "Sjuk" från jobbet, baaad girl i know, men en gång är ingen gång.. Right?
Drog alltså till Gävle. Mötte Micks och Fean på stationen, och sedan bar det av till hotellet. B-hotellet är faktisft soft haha.
Checkade in, och sedan drog vi in till centrum för att käka och kolla stan. Tyckte faktiskt att Gävle var en riktigt mysig stad, bättre än väntat :) Käkade på nåt ställe, gott gott. Drog vidare för att leta efter "Heartbreak", där Ola skulle vara på kvällen.
Var faktiskt inte helt lätt att hitta det, men till slut haha. Kommer precis fram dit, och så trampar jag snett igen.
Suuuuck. Gick bara några min, så kom Therese ut, några min till så kom Ola. Tajming!



Och även denna gången "Jessicaaaaa" haha varför skrika liksom? haha knäppis. Prat och fick ett "snygga skor!", och sen iväääg därifrån. Linda, Micks och jag drog till Cubus, köpte nya solbrillor, äntligen. Sen köpte vi dricka och annat gott på Ica, och drog sedan till hotellet där Elin joinade oss :D Hänga gubben is the shit.

Hej då till Linda och Elin, fix och dricka. Och Blues Brothers haha. Trevliga gubbar det där xD
Tiden gick och vi fick besök av Madde, Pernie och Alex. Förfest, och måste säga att det var riktigt kul att ses igen.
Längesen sist. Efter drygt en timma drog vi till klubben, mötte Elin och gick in.

Slappade där inne, och där det blev en del folk ställde vi oss vid scenen och chillade där. Sen blev det livemusik, Farbror Fläsk på scen! Sångaren gillade visst min kamera haha. Hurra hurra för killen på keyboard också :)
Och fin sång, "ta i nu så att Ola känner sig välkommen" Sången? : - O la la jag vill ha dig   


Sen vare OLAAAAAA! Haha jag trodde han skulle komma bakifrån, så jag stod liksom och kollade bak till Pernie vände på mitt huvud så att jag kollade på scenen, där Ola befann sig haha. Äh, men kan inte alltid fatta haha.
4 låtar med fullt galet ös, så kan man väl beskriva spelningen. Sjunga i micen är ju underbart, spec med min fina sångröst he he... :) Haha och Olas blickar som han gav oss alla på första raden hahah jisses.



Tyvärr tog spelningen slut alldeles för fort, men ja, vi drog ut. Ola kom ut, håret? - Nick Carter.
Haha men jag gillade faktiskt håret! Först fick jag ju en mindre chock, men sedan, snyggt och passar Ola!
Prat om staden Gävle, spelningen, singeln och mer. Ola skulle ta kort på oss fans, råkade filma haha!
Kom fram och tog närbilder på filmen, "Jessica posar fortfarande hahaha" haha men jaaaaa :D

                                             Bild från Olas blogg, www.glife.se/ola

Hej då till folket, och jag, Micks och Elin drog till Subway för att käka. Gott gott. Sa hej då till Elin för denna gång, och sedan drog jag och Micks till hotellet. Och på vägen hem kunde jag inte sluta sjunga "Aj aj aj, det bultar och det bankar, aj aj aj, sen du lämnade mig" haha snacka om att bli beroende haha. På hotellet satt våra vänner Blues Brothers, så där satte vi oss en stund och snackade med dom tills jag blev alldeles för trött och helt enkelt var tvungen att sova!


Godnatt Gävle och puss på den här dagen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken tid ungefär träffade ni Ola på dagen? Jag var nämligen på väg hem från skolan vid tre-fyra, jag kanske skulle ha stannat vi "heartan" och kollat efter hnm haha XD

2009-06-01 @ 23:18:26
URL: http://starblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0